Każda firma potrzebuje odpowiedniej reklamy, jednak bardzo często nie może sobie pozwolić na kosztowne działania marketingowe albo nie ma pomysłu na to, by w skuteczny, ale przy okazji niedrogi sposób dotrzeć do odbiorców lub utrzymać przy sobie tych, którzy pojawili się incydentalnie. Są jednak uniwersalne sposoby promocji, które sprawdzą się w firmach każdej wielkości, działających w dowolnej branży. Przykładem są breloki z grawerem. Są one świetnym pomysłem na nagradzanie wiernych klientów. Szczególnie na początku działalności warto w ten sposób doceniać stałych odbiorców lub tych klientów, którzy w danym okresie rozliczeniowym zapewnili firmie największe zyski. Niemniej jednak breloki z grawerem to również świetny pomysł na docenienie pracowników. Prezenty za najlepsze wyniki okresowe albo drobne upominki wręczane przez pracodawcę z ważnych okazji, jak choćby okrągła rocznica funkcjonowania przedsiębiorstwa, spowoduje, że podwładni będą bardziej związani z firmą, dla której pracują, wzrośnie ich motywacja, a zmaleje ryzyko, że odejdę do innej firmy.